Zwroty i Relamacje

REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. Żądać usunięcia wady
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy: Ks. Jana Przytockiego 112, 32-447 Siepraw lub elektroniczny  info@hairline.com.pl.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres: ul. Ks. Jana Przytockiego 112, 32-447 Siepraw.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail  info@hairline.com.pl.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się na stronie UOKiK.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest na stronie UOKiK.
    3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
    4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

Zwrotów należy dokonywać za pomocą poniższego formularza odstąpienia od umowy.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Hairline – Wojciech Książek
Ks. Jana Przytockiego 112, 32-447 Siepraw adres e-mail: info@hairline.com.pl

– Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

………………………………………… ……………………………………………………… ………………………………………………………………. ……………………………………..

……………………………………… …………………………………………. ……………………………………………. ………………………………… …………………………………….

– Data odbioru ………………………………… …………………………………………. ………………………………………………… ………………………… ……………………..

– Imię i nazwisko Konsumenta(ów) ………………….. ……………………………… ……………………….. ……………………………………… …………………………..

– Adres Konsumenta(ów) …………………………. ……………………………. ………………………… ……………………………….. ………….. ……………………………..

 

…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Data ……………………………………..

(*) Niepotrzebne skreślić.

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku

Continue Shopping
Darmowa konsultacja

Nie wiesz czy system włosów to rozwiązanie dla Ciebie? Umów się na bezpłatną konsultację telefoniczną. Zostaw numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie. 

Call Now Button